close

不知道大家有沒有聽過Jesse McCartney?

我記得在我國小的時候他可是全世界的男神啊~

最有名的beautiful soul在當年可是稱霸了我的掃地時間(我國小掃地時間時會由每班級派選一位同學去播放音樂)

Ps.bleeding love的原唱是他喔❤️

 

然後今天要分享這首是我至今聽到還是會覺得:「若有人對我唱這首,啊~幫他加100分啦!」🤪

 

 

 

I know how it feels

To wake up without her

Lying here all alone

Just thinking about her

I can't believe

Her hold on me

It's something indescribable

I know she knows

But won't you please

我知道醒來時發現身旁沒有她的那種感覺

獨自躺在床上,心中想的全都是她

我不敢相信,他佔據了我的心

這真的很難以形容

我知道她明白,但能否請你

 

If you see my girl

Just tell her I miss her smile

Tell her I'm counting the minutes

Gonna see her in a little while

I know when she

Holds on to me

She's the one thing that I could never live without

Oh, oh, oh, oh

And tell her I love her

如果看見我的女孩,請跟她說我思念她的笑容

還有我正在倒數等會兒要跟他見面的時間

我知道她在我心中,她就是那個我永遠離不開的人

然後再請告訴她,我愛她

 

Oh yeah, just tell her I love her

The way that she moves

You know what it does to me

And when I catch her eye

I can hardly breathe

Still can't believe

Her hold on me

She's just so indescribable

I know she knows

But won't you please, please

就儘管跟她說我愛他

你知道她的一舉一動是如何的牽動我嗎

當我注視著她的時候,我就捨不得呼吸

依然無法相信,他佔據了我的心

她是如此的不可思議

我知道她早就知道了

但還是請你,拜託

 

If you see my girl

Just tell her I miss her smile

Tell her I'm counting the minutes

Gonna see her in a little while

I know when she

Holds on to me

She's the one thing that I could never live without

Oh, oh, oh, oh

And tell her I love her

如果看見我的女孩,請跟她說我思念她的笑容

還有我正在倒數等會兒要跟他見面的時間

我知道她在我心中,她就是那個我永遠離不開的人

然後再請告訴她,我愛她

 

Every time that I'm around her

I just go to pieces crashing tumbling to the ground

I'm so glad I found her

I know how it feels

每當我在她身旁時

我就像碎片灑落一地般,無法自我

我真的很慶幸在人海茫茫中,我找到了她

我知道這是什麼感覺

 

If you see my girl

Just tell her I miss her smile

Tell her I'm counting the minutes

Gonna see her in a little while

I know when she

Holds on to me

She's the one thing that I could never live without

Oh, oh, oh, oh

And tell her I love her

如果看見我的女孩,請跟她說我思念她的笑容

還有我正在倒數等會兒要跟他見面的時間

我知道她在我心中,她就是那個我永遠離不開的人

然後再請告訴她,我愛她

 

Oh yeah, just tell her I love her

就請直接跟她說我愛她~

arrow
arrow

    YY 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()